Често задавани въпроси
Как мога да направя поръчка на продукт Femme ?
Можете да поръчате продукт през интернет сайта ни, на посочените телефони или чрез профилите ни във Facebook и Instagram.
Какви са възможностите за разплащане?
Начинът на плащане се фиксира преди завършване на поръчката ви. Опциите са – с наложен платеж при получаване на пратката, с дебитна или кредитна карта.
Как се осъществява доставката на поръчания от мен продукт?
Всяка Ваша поръчка се обработва и предава на куриер в рамките на следващия работен ден за продукти в наличност. Срокът за доставка на територията на страната е 1-4 работни дни, в зависимост от населеното място. Свържете се с нас при желание за изпълнение на поръчката в по-кратки срокове. Доставката се извършва с куриерска фирма „Спиди“ на посочен от Вас адрес. Всички разходи за доставката са за наша сметка.
Мога ли да отменя поръчката си?
Всяка една поръчка може да бъде отменена с телефонно обаждане или имейл на посочените в сайта ни контакти, при положение, че към момента на отмяната й последната не е вече предадена за доставка на куриер.
Мога ли да върна или направя замяна на поръчани продукти?
Разбира се, замяната или връщането на част или всички продукти от дадена поръчка е право на всеки наш клиент. За да се възползвате от това право, продуктите следва да не са носени, да не са свалени от тях оригиналните етикети, както и да не са третирани по какъвто и да било начин. Повече детайли по процедурата за замяна и връщане можете да намерите в раздел "Замяна и Връщане"
Защитени ли са личните ми данни при пазаруване във Femme ?
Личните данни на нашите клиенти са от първостепенно значение за нас. Нивата на защита в нашия сайт отговарят на ЗЗЛД и Регламент 2016/679 на ЕС (GDPR), като личните Ви данни ще бъдат използвани единствено с цел изпълнение на договора ни с Вас за доставка на поръчаните от Вас артикули и за да Ви предоставим качествено, бързо и комплексно обслужване. Повече информация за GDPR можете да намерите в раздел "Политика за поверителност"